What are the chances???

Var just in och kollade twitter, och lite andra sidor, som bland annat har med OTH att göra. Och så ser jag DETTA:

Spotted on the Plaza: Jeffrey Dean Morgan (who stars as Denver "Denny" Duquette on Grey's Anatomy) last weekend, writes Karla Champlin and daughter, Lindsay Garcia. "He was very gracious to grant us a picture with him. His mother, stepfather and (actress and former MTV VJ) Hilarie Burton were with him also. He is extremely nice and down to earth. In my opinion he is McHottie!"

Tydligen går det starka rykten om Hilarie och Jeffrey. Vilket jag har missat. Men det är inte att Hilarie dejtar som gör mig helt... gaaah (positivt :P). Nej, det är nämligen så att Jeffrey ända sedan Grey's anatomy tiden har varit min favoritskådespelare. Och ni vet säkert att Hilarie är min favoritskådespelerska. Jag HOPPAS verkligen att de är ett par för de verkar verkligen vara underbara människor båda två.

Jag menar, titta bara...


Kommentarer
Linn

Först vill jag bara säga att det är jättebra att du har en blogg om One tree hill. Verkligen!

Älskar OTH!

En fråga bara, är Hillarie Burton & Sophia Bush riktiga bästa vänner i verkligheten också?



Tacksam för svar!

MVH Linn

2009-12-06 17:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0