Ser ljust på det...

Det BLIR en säsong 7 av One Tree Hill :D :D Jag är såååå grymt glad.
Dessutom spelar de in OTH i Wilmington till i slutet av mars (säsong 6 alltså) så far jag då så kan jag få träffa dem i alla fall... Hilarie Burton är min absoluta favorit, hon är så grymt härlig. Har läst hennes blogginlägg på MySpace och det händer att man skrattar... Hon är knasig. Goofy låter bättre, men ni fattar. Hon vet hur hon  har kul och hon är tydligen en helt underbart härlig människa. Typ den amerikanska versionen av Linda Bengtzing, ungefär. Typ - ungefär, VAD jag är bra på att uttrycka mig. Faktum är att de verkar ha mycket gemensamt. Personliga båda två, bryr sig om fansen, tar sig tid att prata, berättar vad de håller på med då och då...

Det finns svenskar som månar om sitt privatliv och inte är personliga nästan ALLS. Så att folk som är med i ett amerikanskt tv-program som visas över stora delar av världen, som det har gjort i många år nu, är personliga i bloggar på MySpace: Det visar en hel del, och jag blir VÄLDIGT positivt överraskad.

Fick dessutom ett meddelande av hon som spelar Mia, igår.. Jag hade inte skrivit till henne... Kan inte säga varför, men jag skrek inte av lycka. Kändes som att vem som helst hade skrivit. Så ska det ju vara =)


Vad händer annars? Chill. Verkar inte finnas mycket jobb för mig för tillfället så idag ska jag skriva en cv till ett jobb sista anmälningsdagen är idag, och jag ska även jobba med att planera abf-projektet (min andra praktik).

Veckans tips:
(artist) Kate Voegele - (låt) Wish you were
Låten är jättebra. Djup, och originell. Mycket som man känner. I alla fall jag.





                                    Lägger in en bild, bara för att jag just kom på hur man gör.. Hi Hi :)

Kommentarer
SkrivarSara

Last:P Fick du bilderna jag la upp i den gemensamma mappen? Och nar har jag kallat dig galen? (OK sakert manga ganger, men kan inte minnas just nu). Och jag e battre nu, btw, men mina ogon e fortfarande roda. Love from Sara

2009-01-23 21:49:39
http://skrivarsaralj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0