D-kändis? + 6x18

Hehe, är det fånigt av mig att bli lite småglad när de pratar om mig på kanal5? ;-)
Vad är jag nu, D-kändis? Inte C, men kanske C och en halv... he he he.

Skämt åsido.

Kvällens avsnitt var ett avsnitt som jag inte hade sett mycket av förut, tack och lov.
Det är skönt att veta att youtube inte spoilar allt.

Kul att se mer av Skills idag! Blev lite förvånad när han dök upp på basketen, trots att jag inte direkt har saknat honom på det sättet. Han dyker ju upp lite här och var.
Bra av Deb att dumpa honom, trots att jag älskar dem. Den killen skulle bli en skitcool pappa, och vill inte hon ha barn är det ju inte rätt att han stannar med henne. Men om han då ville ha henne så tyckte jag å andra sidan att det var konstigt av honom att i princip bara "nicka och le". Att bara acceptera liksom.

Och så har vi ju Dan också... Hur kom karln upp ur vattnet utan att ens bli blöt? Han var ju så gott som torr när han kom in till Deb och Jamie... Han soltorkade väl =P
Jag tycker som om honom nu... Lite smått. Jag har sagt det förut (i andra sammanhang) men jag säger det igen: Det är ett tv-program, och i TV får man förlåta även när Dan gjorde som han gjorde. I verkligheten är det inte okej, men karaktären Dan har verkligen förändrats. Han har suttit i fängelse, han vet att han gjorde fel (tror jag i alla fall) och Jamie gillar ju honom så varför inte ge honom the benefit of a doubt? Jag gillar åtminstone inte att Lucas är så fruktansvärt GLAD (Skadeglad, i alla fall) åt att Dan aldrig får sitt hjärta. Visst, det ÄR ironiskt, och små-kul, men inte asgarvs-roligt. Jag är då lite less på att alla hatar Dan. Men det kanske bara är jag.

Annars? Inte mycket gråt-Peyton, men hon har inte ryckt upp sig. Kyrkogårdsscenen är så sorglig men kärleksfull... "There's no room for anyone else. You hear me? Not even one."
Man märker att Mia och Haley (och även de andra) gör att Peyton kan tänka på annat. Åtminstone för en stund, och det behöver hon.

Brooke och Sams bråk då, det måste diskuteras.
Brooke var otroligt ledsen över det med Julian ("I love you" - "I like you. A lot"-scenariot), men hennes utbrott berodde nog också på att hon så gärna vill vara en bra förebild, men det är inte lätt. Jag är otroligt spänd på att få se om de håller ihop (Brooke och Sam alltså) eller om Sam flyttar ut. Det skulle vara kul att veta att de bor ihop tills Sam flyttar hemifrån, men att de ändå håller ihop när Sam är lika gammal som Brooke är nu. En bra version av Brooke och Victoria alltså, kan man säga.

Skitsynd att Lucas film inte blev av, jag hade velat se den. På riktigt liksom. Men men... Reese är ju lite rolig faktiskt ;-)



Ciao!
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0