Fortsättning...

Mycket riktigt, jag gick in på oth-sajten även idag och hittade det här:

http://kanal5.se/web/guest/onetreehill?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_dG4e&_K5AV_INSTANCE_dG4e_struts_action=%2Fk5journal%2Fav&_K5AV_INSTANCE_dG4e_articleId=2098675&_K5AV_INSTANCE_dG4e_groupId=1097&_K5AV_INSTANCE_dG4e_version=1.0
*Snyft*

Jag hade hoppats på att det inte var sant.. In i det sista... Men men. I den här videon...



....ber ju Hilarie, liksom även jag ber, att ni fortsätter se på serien. För serien förtjänar det! Jag tror, och hoppas naturligtvis, att One Tree Hill förblir One Tree Hill. Brooke och Haley får mer utrymme att umgås, Mia och Haley, kanske en av de nya karaktärerna är Jamies framtida flickvän? Eller så kanske Taylor (Haleys syster) kommer tillbaka och orsaker mer drama (för de som gillar OTH-draman ;D)...

Who knows? Jag vet då att Mark Schwahn fortfarande är ett geni, med eller utan Hilarie, och med eller utan Chad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0