Låtar OM One Tree Hill?

Det finns vissa låtar som för en att börja tänka på en viss person, ett par, en film eller något liknande. Det har hänt mig några gånger, och det med One Tree Hill. Både olika par och karaktärer från serien. Ska försöka hitta lite fler låtar, men än så länge har jag 3 låtar. En som passar Naley (Nathan+Haley), en till Leyton (Lucas+Peyton) och en till Peyton i säsong 6 (åtminstone före avsnitt 6x17). Låten "om" Peyton satte jag in i ett tidigare inlägg men det skadar ju inte att visa den igen!

Jag har ju självklart min syn på det, som att jag älskar Leyton medan alla inte gör det... Men jag tycker då låtarna passar in. Lyssna på texten!

PS: Jag sätter in de som fangjorda OTH-videor. Jag har INTE gjort videorna. These are NOT mine!

Naley




Leyton



Peyton säsong 6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0