One Tree Hill - Säsong 7, avsnitt 4

Hej! Förlåt att jag inte skrev resumén av gårdagens avsnitt av OTH förrän idag men jag orkade inte. Ska dock bli bättre på att blogga, för min egen del. Jag lovar.



Alex och Millie kom ju närmare varandra igår, men jag har fortfarande inte bestämt mig hur Alex är som person... Som under modeshowen då hon föreslog att Millie skulle ta McKennas plats (och hon gav ju McKenna pillren!). Gjorde hon det för att stärka Millies självförtroende eller vill hon få en större roll på CoB genom att nästla sig in och bli "vän" med Millie? I don't know...

Och Jamie, Jamie, Jamie... Först och främst, stackars både Nathan, Haley och Jamie då "nyheten" kom ut i tidningen. Jamie förstod ju inte riktigt vad som försegick, och Chuck var ju rentutav elak i lekparken. Jag gillar inte den pojken. :P Inte heller skådespelaren, men jag vet inte varför... Nåväl. Quinn och flickan i parken var urgulliga. "Boys...". haha.

Kul att Victoria är tillbaka. Sakta men säkert verkar de börja tycka om henne igen, men för tusan kvinna, mjukna till! Hon går ju som om hon har en planka fasttejpad i ryggen! Och knappt nå ansiktsuttryck har hon heller. Jag älskade scenen med Chase och Victoria! "Excuse me, have we met?" ;)
Brooke och hon verkade ju ha kommit varandra närmare, förmodligen efter Victorias uppmuntran att Brooke skulle åka till Julian (i slutet av säsong 6). Victoria varnade ju henne för Alex, vilket var fullt behövligt. She's up to no good...

Samma med Miranda (Stone, från Red Bedroom Records). Hon är fruktansvärt stel, men hon skyddade ju faktiskt Haley från reporterns personliga frågor, vilket jag gillade henne för. Hon har sina ljusa stunder den kvinnan, det hade hon ju även då hon lyckades övertala Jon Knight (hette han så?) att inte sälja Red Bedroom, på grund av Mia. 

Nathan och Brooke då. Kul att se scener mellan dem igen! Synd bara att de inte pratar om Lucas och Peyton längre... Snart behövs det tycker jag. Annars känns de bortglömda. =( Nåväl, Brooke och Nathan var det. Skönt att se att de faktiskt är vänner. Scenen med Jamie och "då han gjorde barnarbete" var urgullig, och Brookes råd värmde. Det känns konstigt att hon faktiskt är känd, det visas sällan... men men.

Till sist: Quinn. Tycker bättre och bättre om henne, och jag gillade henne från allra första början. Hon har vardagliga problem som jag tror de flesta har vid minst en tid i livet. Hon vet inte vad hon ska fokusera på och vad hon vill. Sounds familiar. Personligen tycker jag att hon ska ha kul med Clay ett tag och känna efter om hon kan hitta tillbaka till David. De var ju gifta, så kanske. =) Men hon och Clay skulle också passa bra ihop.


Kommentarer
S A N N A S . R U M

Nej inte jag heller /:

2009-11-09 19:47:05
http://sannasrum.blogg.se/
sandra

sv: ja håller jag med om. hon måste ju ha varit hög när hon sminkade sig. eller så lät hon en 3åring göra det!

2009-11-09 20:13:13
http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0