One Tree Hill - Säsong 7, avsnitt 2

Alex Duprées första avsnitt. Tjejen är så... Obetalbar! Så knäpp så hon blir rolig men samtidigt så frustrerande irriterande. hehe. Då man först fick se henne på flygplatsen, den scenen var minnesvärd för mig av flera anledningar. Det var först och främst ett av de få avsnitten där man fått se någon i rullstol (Nathan satt ju i rullstol ett tag i säsong 5). Ni som känner mig vet nog hur jag reagerade på sättet som Alex pratade med tjejen på. Liksom "gulligull": Jag avskyr sånt. Men sen, då hon väl säger vad hon tycker, i limousinen. FAN vad jag skrattade första gången jag såg det. Underbart! (Ja, jag är konstig ;-)).

Dan och Rachel då... Någon mer än jag som fick en chock? OK, jag fick inte en chock nu ikväll för jag har ju sett avsnittet. Men herregud, de är ju så konstiga tillsammans. Så plastigt känns det på något sätt. Ingen kärlek alls, bara att de är tillsammans för jobbets skull. Jag är till och med osäker på om de alls är gifta. Men men, det återstår att se. Dan har nog ett hjärta någonstans, det märkte jag tydligt då han gick fram till den hemlösa (det var inget spel från hans sida) men Rachel har blivit riktigt... Ond...?

Brooke och Julian däremot, de passar bara bättre och bättre ihop. Kul att föräldrarna kommer och kryddar till tillvaron så de får försvara varandra. hehe. Brookes diskussion med Julians pappa (har glömt hans namn för tillfället) gillade jag. Julian själv skulle inte våga säga så till sin pappa.

På tal om Brooke. Scenen då hon först träffade Alex får jag inte nog av. "That's what she said" ("Som flickan sa") är alltid lika kul, oavsett vad. Precis min typ av humor. Och då Alex pratade om Barney, den lila dinosaurien... hahaha... Men talet i slutet, som man senare fick se var från tv, var såå fejk. hehe.

Red Bedroom Records och Haley/Miranda tjafset... Kul att de pratade om Peyton mycket, det tyckte jag. Och Haleys imitation av Lucas och Peyton var kul. Bäst tyckte jag att hon imiterade Lucas scenspråk.

Haley och Quinn har verkligen en stark syster-vänskap. Shantal (som spelar Quinn) och Bethany Joy (Haley) har sån kemi tillsammans. De bryr sig om varandra på ett så genuint sätt. Hoppas Quinn mår bättre snart!

Till Nathans skandal då... Är det Renées barn? För ett tag sedan var jag osäker, men ju mer jag iakttar Renée tycker jag att hon är så himla osäker. Men ändå kall. Det är nog lättast att vara kall så att hon inte ska bli genomskådad. För jag tror inte han har haft sex med henne, och har han det var han så äckligt full att någon bar honom in i sovrummet. hehe.

Kommentarer
Sara

SV:Hehe, då borde DU passa dig;P

2009-10-26 07:53:37
http://skrivarsaralj.blogg.se/
Caroline

Okej, gick det bra då? (:



Thanks! :)

2009-10-26 19:35:10
http://xcarolinee.blogg.se/
Amanda

svar: haha, ja det har du förstås rätt i! :)

2009-10-26 21:03:04
http://amandastyle.blogg.se/
anna

Rachel har väl alltid varit rätt ond? Men jag håller med om Brooke och Julian, så fina :)

2009-10-27 08:37:29
http://aannnnaaaa.blogg.se/
sandra

sv: tack=) jo, tror det kan bli rätt snyggt=)

2009-10-27 14:40:19
http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Erika

sv: Ja visst är den vita klänning söt :D

& nej, ser inte på OTH, men okej ^^

2009-10-28 18:46:04
http://icanpikan.blogg.se/
Johan

OTH är ju asdåligt ju =)



SV: Ja, det låter bra det! Skulle vara kul och få veta lite mer =)

Några såna frågor kommer aldrig till mig om mitt funktionshinder, men det går ändå =)



Ja, det var riktigt kul i Tallin!

Nu är det Stockholm games nästa nu i helgen =) Hoppas det går bra!



Har du haft en bra vecka annars?



Kram!

2009-10-29 15:23:02
http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0