OTH säsong 6, avsnitt 21



Ett av mina favoritavsnitt!! Så underbart gulliga och roliga scener i det här avsnittet. Även sorgliga dock, men en bra blandning gör One Tree Hill vad det är.

Första scenen med Lucas och Peyton, och för övrigt alla andra "nutids-scener" med Peyton, fick mig att skratta högt. Stackarn hade verkligen tråkigt där hemma ;-P Det tar nog mer på hennes energi att sitta hemma än det skulle ta på henne att faktiskt få arbeta.
Tur för henne att Mia ("The WHAT part?!" hahaha) och Haley hälsar på ibland, och Brooke kom ju för att "prata ut" om Victoria.

På tal om Victoria och Brooke: Jag hoppas verkligen att Brooke kommer över sin ilska över Victoria och ger henne en chans att ta igen förlorad tid. Inte för att det skulle hjälpa fullt ut, men kvinnan (Victoria alltså) FÖRSÖKER ju verkligen och det är så tydligt att hon ser Sam som "en yngre Brooke" och att det delvis är därför som hon är så snäll mot Sam. Jag tror att hon förstörde brevet från Sams mamma för att hon ser hur mycket Brooke älskar Sam och hon vill inte att hennes dotter ska förlora någon fler som hon älskar. Det återstår att se, helt enkelt :-)

Jamie och Skills är ju, som ni nog redan vet att jag tycker, för underbara. Skulle vilja veta vad Jamie drack när han satt bredvid Skills i soffan...... hehe. Skoldansen var så himla söt. Jamie har blivit käääär :D Jackson (han som spelar Jamie) är däremot paxad, han ska jag para ihop med min syster ;-)
Skills och Lauren passar nog riktigt bra ihop tror jag. Jamie kommer hur som helst att kämpa in i det sista för att Skills ska få sin drömkvinna. Hehe :) Men var är Deb?! Att hon dumpade honom vet jag, men vad hände med henne? Det har jag glömt... :P

Nathan är så himla snäll mot sina lagkamrater, och man märker att det lönar sig. Jag gillar Devon, hoppas man får se mer av honom.
Smart val av Nathan att inte välja Europa. Han kommer aldrig att ge upp sin dröm om NBA i alla fall, och att binda upp sig på det i två år vore bara dumt.

Lucas och Peytons flashbacks kommenterade jag för flera månader sedan i bloggen, med bilder och allt. Det jag kommenterade då var Hilarie Burtons (Peytons) hår (Läs: PERUK!). Så fruktansvärt ful och oäkta. I alla fall om man jämför med slutet av säsong fyra, då hennes hår var så olikt den där peruken som man kan komma. Nästan. Nåväl, tillbakablickarna är grymt söta, och de ser så himla kära ut. Vad nobelt av Lucas att ändå betala notan. haha.

Vad/Vem har jag glömt?!

Jo:

"It's a tree hill thing. Sorry, Nick Lachey!".

Jag hoppas Nick Lachey kommer att vara med även i säsong 7, jag gillade verkligen scenerna som han var med i ikväll. Jag undrar hur jag skulle bete mig om han klev in i rummet? Förmodligen som både Mia och Haley. Tillsammans. Gånger 50? Eller 100? :P

Mia: "You're Nick Lachey."
Nick: "And you're Mia Catalano"
Haley "See, told ya'!"

Scenen med Mia, Chase och Nick var också rolig.

"I did NOT! Wait, did she say I was a virgin?".

Kommentarer
Anonym

haha ja de va de ;p o de gick bra, filmen är klar nu ;)

Daja

har du sett mig i MQ's byxkampanj? :P hihi

2009-09-20 22:31:52
http://daja.blogg.se/
ღ Sabine - Utan dina andetag

oth är bäst <3 tyvärr var första avsnittet på säsong 7 en besvikelse..

2009-09-20 22:36:24
http://enibas.blogg.se/
sveaj

sv: Hehe jo Coca Colaaa var riktigt riktigt gott! :D

2009-09-20 22:36:57
http://sveaj.blogg.se/
Angelica

Om folk hörde mig när vi är ute skulle dem skratta ihjäl sig. Jag pratar om pippidågeln, korren, digeldotten, nissenassen.. ja du vet. Kanske borde utforma en egen ordlista som Mogi. haha!

2009-09-21 12:29:53
http://theangelic.blogg.se/
malinhe - fotobloggen.

mummsmumms



okejokej :)

2009-09-21 12:33:14
http://malinhee.blogg.se/
emina -konst & kreativitet-

M tack så mycket:) (Sjuka ögon= infekterade ögon) Mys.



Oj du verkar super insatt i OTH :)

2009-09-21 12:33:28
http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0