Fredag 24 september

I vanlig ordning: tar du någon av bilderna utan att fråga mig anmäls du för stöld. Det gäller ALLA bilder (i ALLA inlägg).



då Carrie kidnappar Jamie?
Det här är det hotellet och det låg mittemot vårat hotell!


Rum 237, det var i det hotellrummet hon bodde.


Whitey's restaurant. Har inte varit med i serien, men det var kul att ta kort på. Whitey...


"And this is the Savannah College of Art and Design".
Scenen med Peyton och Jenny Jagielski. Det är egentligen ett museum.


Vi gick till Keith och Jules kyrka igen.


Som ni nog känner igen är detta Jamies skola och det sitter ihop
med Keiths och Jules kyrka. Det är klassrum på riktigt där, och några
hade lektion när vi var där.


Korridoren där bl.a Haley bråkade med Chucks mamma (det var åt
andra hållet dock).


Är man hungrig äter man och vi gick på Dixie Grill. =) I OTH har mycket
hänt på Dixie Grill. Brooke, Julian, Sam, Jack och till och med Peyton har
varit på restaurangen och ätit. Mycket var i säsong 6, men även i
säsong 8 kommer du att få se scener därifrån.


Jag på Dixie Grill med Coca Cola.


Potatissalladen var ingen favorit, men wrappen åt jag 3 gånger
under resan. Det var SÅÅ gott och åker jag tillbaka börjar jag gråta
om de inte gör det längre på Dixie. Haha. Så gott var det!


Här satt bl.a Peyton, Julian och Sam och pratade.
Julian får veta av Sam att Peyton var gravid med repliken:
"Dude, she's pregnant!"


Utanför Dixie Grill


Lucas hus


Jag och Fia utanför Lucas dörr.


Jag vill minnas att den där brukar vara med i serien... Sticker fram
huvudet bakom i alla fall :-)


Jag utanför ytterdörren på Lucas hus.


Tyvärr kom solen i vägen, men man ser att det är
Brookes hus i alla fall :-) Det var några flickor utanför huset och hade
loppmarknad (som Brooke hade en gång, hehe, just när vi kom,
så vi ville inte gå ut från bilen för att ta kort.


Felix och Annas hus (Taggaro, säsong 2). Det är grannhuset till Brookes
hus, som det även var i serien.


I avsnitt 6x22 var det några tillbakablickar på Lucas och Peyton som
skulle utspela sig efter säsong 4, men före säsong 5, och Peyton hade
en (i min mening) förfärlig peruk på sig. I en scen åt de paj och Lucas
låtsades att han inte betalade för pajen. Det var här de åt då, och de
filmar skylten i avsnittet (när Lucas och Peyton åker iväg tror jag det är).


Jag inne på Flaming Amy's Bowl. Jag tror att vi fick bordet där Lucas
och Peyton satt, det var bordet närmast sittplatserna i hörnet.



Vi for förbi Tric igen, och Austin kom förbi, som du kan läsa
i dagbokstexterna.


Fick en till bild med honom.


Austin.


Lee kom förbi. (I apologize to the fans that are in this picture without
giving their concent, there was no way for me to cut you out of the
picture without ruining it. I hope you don't mind.)


Jag och Stephen Colletti, igen.


Fia, Josefin, jag och Stephen. Som ni kan läsa i dagbokstexterna pratade
Stephen med oss allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0