HEJ på er!

Kände mig kreativ, förkyld som jag är. haha, så jag tänkte skriva lite. Förlåt att jag inte gjort det på ett tag; jag vet att några har frågat när jag ska uppdatera!
Blir inte något långt inlägg dock, allt kommer ju in på Kanal5.se tids nog. Men jag har varit i WILMINGTON! ÄNTLIGEN!

Kom hem 4/10 (så ni som skrev önskningar på OTH-sajten på vad jag skulle göra men som skrev 3/10 och framåt - Tyvärr gick det inte att genomföra något av det. Tog heller inte någon autograf förutom till mig, det hanns inte med. Ville ha tid till att prata med dem och ge er ett par andra överraskningar. Såg dock jättemånga av skådespelarna! Tog en MASSA kort på olika inspelningsplatser också; ALLT var SÅ coolt. Och staden är JÄTTEMYSIG. Dit ska jag igen, även om det fortfarande är OTH eller ej, det lovar jag att jag ska.

Har gjort en spellista på Spotify som jag lyssnar på nu; Låtar som spelades i Wilmington. De är med på den här listan: Wilmington 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0