Anna och Felix Tagarro

Jag tycker att det skulle vara väldigt roligt om Anna och Felix kom tillbaka som gäster i Tree Hill! :D I alla fall Felix, Anna hade ju bäst kontakt med Lucas och Peyton.



Felix var ingen bra kille till en början, men jag tror att han alltid hade ett gott hjärta. Han hjälpte ju trots allt Brooke när hon hade stulit en BH, och betalade för den! Han gav också ett otroligt romantiskt tal till henne tyckte jag, som gjorde att de blev tillsammans. Att han sprayade Peytons skåp med ordet "dyke" var dåligt gjort, men vem i OTH har inte gjort misstag?



;P Nåväl, kort sagt tror jag att Felix vill vara en snäll kille och jag tycker det vore kul om han kom tillbaka för att se hur han är nu och vilken relation han skulle ha till Brooke.



Jag älskade Anna och Lucas vänskap!! Vad synd att den var så kort... Hon var som hans "andra Haley", en lillasyster nästan. Sådär underbart söt var han mot henne och hon kunde prata med honom om sina problem och vara ärlig mot honom.

Jag tyckte det var bra att de tog upp bisexualitet i OTH och problemen som många av tonåringarna som inte är heterosexuella försöker kämpa mot. Hur Anna kände, hur hon var rädd att hennes familj skulle reagera m.m.

Anna var otroligt smart och snäll. Synd att hon inte var i OTH länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0