Avsnitt 1, säsong 2

Såg på större delen av första avsnittet i säsong 2 idag och det ÄR ju så bra. Sista 15-20 minutrarna tycker jag är bäst. Jag älskar också Haleys föräldrar i avsnittet, när de säger att Haley är gravid, pappan skojar om att Nathan vill bli adopterad (och att de i sådana fall får sluta kyssas, åtminstone bland folk. Haha ;D) och Lydia, mamman, som säger att om de säger att Haley inte får gifta sig med Nathan så blir hon prostituerad och hamnar rökandes crack och sover i rännstenen ("Woah, there she is, smoking crack and sleeping in the gutter!". Så himla roligt. Jag älskade hennes föräldrar! :D



I avsnittet älskar jag också scenen mellan Whitey och Karen när han säger att hon måste börja plugga igen om det är det hon vill för att hon ska ta vara på livet. Blir nästan lite tårögd av hans ord, så fina.


Kommentarer
Alicia

Hej! Jag älskar OTH och jag bara undrar vad din youtube-kanal heter? Jag har också börjat titta på HellCats nu och det är riktigt bra faktiskt, kram :)

2011-04-03 12:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0