Bra Breyton-scen!

Det finns en scen med Brooke och Peyton som jag ÄLSKAR, men jag minns inte riktigt vilket avsnitt det är ifrån... Jag tror det är ungefär avsnitt 15, säsong 6. Om det är någon som vet säkert och mer exakt får ni gärna säga det! :)



Det är i alla fall Brooke och Peyton som är på CoB och pratar om Julian. Brooke är orolig om hon kan ta ett till steg med Julian för att hon bryter mot "the girl code" (tjejkoden) och Peyton säger "I'm engaged to your ex-boyfriend, girl code was shattered years ago!".



Den scenen visar verkligen hur bra vänner de är, och att allt är glömt och förlåtet.

Kommentarer
Tina

Hejsan Malin (: Jag tycker det är jätte kul med oth-tävlingar så om du kunde göra det lite oftare skulle det vara jättekul :D

kram tina :)

2011-04-25 11:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0