Citat, önskat av Maria!

Maria skrev in och hade en fråga om Mouths citat:

Hejsan (: jag undrar om du skulle kunna skriva ut det "citatet" (eller var det är) som Mouth säger i första avsnittet i säsong 4 (tror jag ) det är när Rachel frågar om man kan förändras och Mouth säger typ .. man kan men man gör inte det för att det är lättare att inte göra ... man tror bara att man kommer vara någon annan i framtiden.. (elr något sånt :D

iaf, det skulle vara jätte kul om du hittade det för jag tycker det är riktigt bra!! :)



Svar:
Hej Maria!
Självklart, citatet jag tror du letar efter är detta:

I don't really think people can change. you know, at the end of the day, you are who you are, and at the end of the day, it's probably who you've always been.

Jag tog inte med citatet när jag listade upp några av Mouths citat eftersom jag inte riktigt håller med honom. Citatet är jättevackert, men jag tror folk kan förändras. :) Det som är bäst med citatet är dock att han nog visste att Rachel innerst inne var en bra människa och det var därför han sa så. Hon gjorde ibland dåliga val och hennes handlingar var ibland dåliga men hon ville väl och hade ett gott hjärta.


Kommentarer
Emma

Fast är det inte Brookes citat? Som hon säger till Rachel på sjukhuset?

Moth säger såhär till Rachel:

"But they can, they just don't because it's easier not to. We're always waiting for our lives to begin and figuring we'll be someone else someday. But after this accident, and losing Jimmy, and Keith, what are we waiting for? All we have is now Rachel. Don't run from this."

:)

2011-04-15 12:54:33
http://www.premma.devote.se
maria

jo det är brookes citat,:)

2011-04-16 09:35:13
Malin

Förlåt, självklart är det Brooke. Det stod upplistat bland Mouths citat på en hemsida så jag tänkte inte på att det var fel. :/

2011-04-17 01:05:31
http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0