Laura Izibor

Har märkt att alla OTH-artister, åtminstone de som blir signade till Red Bedroom Records, har något gemensamt: Väldigt bra låtar och meningsfulla texter! :D



Kate Voegele vet ni nog redan att jag älskar. Hennes musik är underbar. MER än underbar. Texterna är djupa och hanterar vanliga vardagsproblem som ofta får en att känna sig ensammast i världen.

Grubbs i Wakey! Wakey!... Wakey! Wakey har underbara låtar. Favoriter som Light Outside, Dance So Good, War Sweather och Car Crash är harmoniska och känns som att de ofta handlar om omtanke för andra människor.

Haley/Joy antar ni nog att jag tycker om. För det gör jag verkligen. Hennes låt Halo är väldigt betydelsefull, och jag ÄLSKAR hennes Leaving town alive.



Nu senast har jag kommit på storheten i även Laura Izibor som spelade Erin. Hennes låt Can't be love har en väldigt bra text också. En väldigt vanlig känsla.

Kommentarer
Vanessa

Hejsan! (: Jag håller på att följa serien Hellcats för den verkar bra. MEn jag har inte sett från allra början så skulle du vilja berätta lite om hur det började för alla huvud-skådisar Och vet du hur många säsonger dem kommer görA? (:



2011-04-17 18:53:30
flickaneemeliie

kommer du att göra samma wilmington/tree hill resa en gång till? :)

2011-04-18 14:44:51
http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0