OTH? "Bla, bla, bla"

Har assistenter som jobbar nu ibland, och så fort det kommer någon som antingen var med i Wilmington eller som vill veta om resan... Jag slutar inte prata!! Jag lovar, och jag tror många av er känner likadant för OTH; frågar någon någonting eller pratar om någonting som handlar om OTH, Wilmington, Kate Voegele, Kate Voegeles musik eller någon annan karaktär i OTH: JAG SLUTAR INTE att prata. Bara ett tips om ni träffar mig, om ni har bråttom, prata då inte om OTH *skratt*.


MIN BILD, TA DEN INTE! =)

Sylvia, svaret på din fråga kommer förmodligen imorgon så håll utkik :D

Kommentarer
one tree hill <3

Älskar verkligen OTH, det bästa som finns, och det är dessutom sjukt coolt att du varit där. jag avgudar dig helt klart!

Nu när man väntar på att 8 säsongen ska börja sändas, förösker jag förtränga oth så mycket som möjligt typ genom att börja se the OC. Du borde verkligen testa se det. Det är verkligen bra (iallafall när man väntar på fortsättningen av one tree hill ;)

Kram på dig!

2011-04-20 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0