OTH-kärlekspar

Hej!
Vilket är erat favoritpar i One Tree Hill?

Jag har flera, men en stor favorit var Lucas och Peyton. Särskilt i säsong 6 när de äntligen fick vara lyckliga på allvar (bortsett från lite händelser, men de var i alla fall kära och ärliga med sin kärlek!). :D



Alla par har dock sin plats i mitt OTH-hjärta, för alla har haft bra scener tycker jag. Även den korta stunden som Brooke var tillsammans med Felix. Minns ni det? Längesen... :P Men hans tal till henne där han bad henne säga "okej" till att han skulle få ta hand om henne... Sjukt gulligt!



På tal om kortvariga kärlekar var jag ett stort fan av Grubbs och Miranda. De hade någon slags Luke- och Lorelaikärlek (tv-serien Gilmore girls, icke-glamorös kille möter stilren kvinna som fokuserar mycket på arbetet). Jag vill veta vad som hände dem!! :D Grubbs var så kär...



Brooke och Chase var också en stor favorit hos mig. Jag hade hoppats att de fick vara tillsammans längre, och att vi fick se HUR det tog slut mellan dem. Nåväl, de är i alla fall vänner nu. :) Tänker särskilt på när Brooke mätte Chase inne på CoB när hon skulle starta mänkollektionen, och när hon satt vid baren och pratade med honom en gång om killproblem.



Nathan och Haley är såklart underbara. De har en stark kärlek som redan från början var äkta och i min mening inte för klyshig eller gullig. De hade problem, tog itu med dem, blev sams och håller ihop i vått och torrt.



Mia, Chase och Alex då? Jag hejar på "Chia" i vått och torrt!!! :D Det sa jag ju till och med åt Stephen Colletti när jag träffade honom. :D



Heidi, svar på din kommentar kommer senare idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0