Peytons frisyrer

Nu är jag tillbaka!

Tänkte höra med er om ni tycker Peyton passar bäst som brunet eller blond? Egentligen är det lockiga, ljusa håret som hon hade i säsong 1-2 (och 4) inte hennes riktiga (fast jag tyckte det såg ut så då). Jag har för mig att jag har hört att hon är brunett...

 

I de sista säsongerna var hon ju brunett och det tyckte jag passade henne superbra. Det var riktigt snyggt och jag älskade det långa böljiga håret utan att det var jättelockigt. Hon passade dock också i det raka blonda som hon hade i säsong 3 tyckte jag. 

 

Vilken frisyr tycker du har varit snyggast på Peyton?

Kommentarer
Emma

Tycker också att hon var snyggast i håret i säsong 6 typ. Det såg väldigt glamoröst ut och det passade henne jätte bra. Men jag gillade inte när det blev rött i slutet, det blev för mörkt för henne tycker jag.

Säsong 3-håret är också väldigt fint på henne :)

2011-04-03 13:49:31
http://www.premma.devote.se
er

Jag tycker det långa, lite lockiga håret i säsong 6 :)

2011-04-03 18:55:01
Stina

Jaa, jag tycker också att hon hade finast hår i början av säsong 6:D och jaa det var fint med det raka i säsong 3 också! :)

2011-04-05 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0