Svar på frågor o kommentarer

Tänkte att jag skulle svara på några frågor och en kommentar från er läsare! :D

Första frågan kommer från Sylvia:

hejsan:)du fick ju träffa några skådisarna i One Tree Hill när du var i wilmington, men fick du det speciellt för någon anledning eller får vem som hels träffa dem? (:

   

Svar:
Hej Sylvia! :D När man åker till Wilmington så ser man ofta filminspelning eftersom det är en så liten stad, och på öppna platser (som t.ex en restaurang, Tric, eller köpcentrum) får fans stå utanför och ibland få en skymt av skådespelarna. Ofta kommer de ut och säger hej antingen efter de har slutat spela in eller under en rast. :D Jag hade turen att få se 6 inspelningar, men under den på Topsail (Clays hus) hittade vi inget bra ställe att stå på så vi åkte hem igen och när de var vid Jamies skola skulle vi hem och byta om och hann inte tillbaka. Men jag såg fyra inspelningar! En vid hotell Hilton (när Brooke provar brudklänningar i avsnitt 7), Clothes over Bros när Julian går mot dörren och nästan får en vattenballong på sig i säsong 8, och två utanför Tric. :D



one tree hill <3 skrev inte en fråga, men en kommentar som jag ville svara på:

Älskar verkligen OTH, det bästa som finns, och det är dessutom sjukt coolt att du varit där. jag avgudar dig helt klart!
Nu när man väntar på att 8 säsongen ska börja sändas, förösker jag förtränga oth så mycket som möjligt typ genom att börja se the OC. Du borde verkligen testa se det. Det är verkligen bra (iallafall när man väntar på fortsättningen av one tree hill ;)
Kram på dig!

Svar:
TACK :D OC har jag faktiskt sett, brukar också se några avsnitt ibland. Men jag är inget jättestort fan av det tyvärr. :/ Men det är helt okej! :D

Ronja hade två frågor:

Hej! Shit vad jag blir avis nu! Jag har sett alla säsonger av OTH 4 gånger! Älskar det!
Vad hette gatan där Lucas bodde? Kan du inte göra ett inlägg om vad gatorna hette där dom spelar in vid olika hus osv, om du har dom då vill säga:)
Shit vad avis jag blev, jag ska dit! :)

Svar:
Hej Ronja! :D Gatan där Lucas bor heter Wrightsville avenue och han bor på husnummer 1829 (som man får se i serien). Det är dock privata hus så man ska undvika att knacka på. Nu hade vi tur just där eftersom huset var till salu och ingen bodde där.

Ang. inlägget du frågar om så kan jag självklart göra ett inlägg med adresserna någon gång! Håll utkik! :D

   

Liv ställde sista frågan för det här inlägget:

Hejsan Malin :D Jag tänkte på bilden som är lucas hus, är det ett vanligt hus och får man typ ta kort där vid som du gjorde? :)

Svar:
Japp! :D Huset var till salu när vi var där så vi kunde gå runt och kika in och allt också. Det ska man däremot inte göra utan lov när folk bor i husen eftersom det är privata hus! =))


Kommentarer
Alicia

2011-04-23 09:09:22
Alicia

Hej! Jag har för mig att du skrev någon gång att när du var i Wilmington så var du i Naleys hus men var det bara uppbyggda kulisser för du fick väl gå där inne och känna på saker, hehe, eller vart ligger doms hus på vilken gata! tack för en toppen blogg, älskar oth:)

2011-04-23 09:14:06
Eva

Coolt.

2011-04-27 15:28:15
http://snickeri-norrkoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0