Svar till Heidi!

Heidi skrev och frågade mig:

Hej. Jag hittade din blogg då jag googlade om One tree hill. Och nu när jag har kollat runt på din blogg kan jag se att du är en fan av serien. Om jag förstått rätt.

Jag har själv kollat nästan 6säsonger av serien och gillar den. :) Hur kom det sig att du började blogga om serien? :)

Kram

       

Svar:
Hej Heidi! Vad kul att du har hittat min blogg! Självklart är jag ett fan av denna fantastiska serie. Har ju t.o.m. besökt "Tree Hill" (Wilmington, North Carolina)!! :D
Jag började först bloggen som en personlig blogg, men sedan utvecklade jag det och tog bort de personliga inläggen. Nu är detta endast en OTH-blogg! :) Jag har bloggat i ett par år, men började blogga mycket mer efter att jag kom hem från Wilmington för då insåg jag att det skulle bli mer intressant att läsa, och att skriva om det eftersom jag hade en roligare personlig anknytning till serien, skådespelarna och miljön! :)

Tack för din fråga!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0