Avsnitt 8x14

Nästa avsnitt av OTH, det som är på söndag, är nog det sämsta av OTH den här säsongen. Det tycker då jag. ;P Uppmuntrande? haha. Det är inte dåligt, men avsnittet handlar om superhjältar. Brooke är uttråkad och Quinn vill vara med om något äventyr, så de lyckas övertala Haley till att gå ut på stan med dem och bland annat hjälpa en mobbad tjej. Min bästa kompis älskar avsnittet, hon tycker det är kul. Själv tycker jag att de scenerna ibland är lite småroliga, men inte mer. :P hehe.


B. Dazzle, Baby Mama (eller? ;)) och Shutterbug.


Det jag älskar med avsnittet är att vi kommer få se ännu en oväntad karaktär sjunga! Alex, närmare bestämt. :D Jag gillar också scenerna med henne, Mia och Chase. Chase bestämmer sig för att vara "storebror" åt barn som vill ha sällskap. :)

Kommentarer
Mia

Hejsan! Skulle du kunna svara på frågorna i de senaste inläggen, jag hittade lite frågor som jag oxå skulle vilja veta :)

kram

2011-08-12 22:54:56
julia

det avsnittet är ju bland det bästa på säsongen! såå bra! o roligt! :D <3

2011-08-13 12:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0