Beskriva OTH

One Tree Hill... Denna underbara tv-serie. Jag kom att tänka på en sak igårkväll, just efter att jag hade lagt in sista inlägget. Vet ni vad jag älskar mest med OTH? Att det verkligen inte går att sätta en stämpel på det!

Ena sekunden är det roligt (typ superhjälteavsnittet i söndags eller avsnitt 8 i säsong 7), den andra är det romantiskt (söndagens avsnitt är alla-hjärtans-dag-tema!) och rätt som det är får vi också se psychos eller bilolyckor = DRAMA! Det finns inget sätt, tycker jag, att säga "såhär är One Tree Hill" med endast några ord.



Det är som min brors hockeykompis sa "One Tree Hill är så bra för att det handlar om både basket och känslor!". Det är SÅ sant. :D

Hur skulle du bäst beskriva OTH med bara några ord?
Bästa beskrivningen får en länkning i min blogg :)

Du som undrade om det om hände i säsongsavslutningen (det om Brooke...). :) Maila mig så får du svaret :)

Kommentarer
Kate V- fanblogg!

Hejsan! Jag har precis startat en blogg om Kate Voegele! Älskar hennes röst och hennes musik. Hon är grym! :)

Anonym

hej. skulle du kunna skriva lite om sophia bush och austin nichols? jag vet hur dom är i serien men hur är dom i verkliga livet? :)

2011-08-16 17:06:30
Josefine

Jag skulle beskriva OTH med ordet "kärlek" för det är så otroligt mycket kärlek i One tree hill, alla är så goa mot varandra och man blir så rörd av de olika relationerna, de säger ofta så fina saker till varandra. Man mår så bra av att titta på det och ibland när jag ska sätta på ett helt nytt avsnitt av det så känns det ungefär som när man är kär :p Haha låter kanske konstigt, men serien betyder så mycket för mig och har hjälpt mig när jag mått som sämst.

2011-08-16 22:14:18
http://josseskriver.blogg.se/
Amanda

Jag skulle beskriva Oth med "obeskrivligt" därför jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar denna serie och hur ledsen jag är att den kommer sluta. Den är verkligen obeskrivligt bäst!



(har dock ingen blogg ;D )

2011-08-17 11:22:50
nathalie

mycket kärlek ,vänskap ,basket ,musik oh lösa problem ;)

2011-08-21 15:47:03
http://nejcs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0