Brooke och Chase

Grattis Anna till vinsten i quizet! :D Du satte 4/5 rätta svar. Boken som Lucas hellre läste än att gå på fest var "The Great Gatsby". Det sa han när Peyton satte sig vid ett bord på skolgården och pratade om den. :)

Jag tänkte att jag skulle skriva lite om Chase och Brooke. De var mina favoriter länge, och jag tycker det var synd att de gjorde slut.



De blev ju tillsammans när Brooke hade börjat bli ordentlig (men Rachel gjorde så att hon inte alltid var så mogen...), och han fick se alla sidor av henne och trodde på henne. De var så underbart söta och kära, men så underskattade tycker jag! Många tycker ju att den enda Brooke älskade före Julian var Lucas, men jag tycker verkligen det var kärlek mellan Brooke och Chase!

Kommentarer
Lotta

Jag gillade verkligen Chase och Brooke tsms oxå!

2011-08-27 22:52:02
http://clotta.devote.se
Fanny

Jag gillade de tillsammans också! =) Speciellt ett citat.



"You just said you love me."

"No I didn't."

"Yes you did, you said and I love you for it."

"So what if I did huh? What if I do?"

2011-09-03 16:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0