Bryan Greenberg i October Road

Är det någon som har sett på October Road? Jag skrev ju ett inlägg om det för ett tag sedan, men jag ville bara göra det igen... Det var ju så bra!! Tyvärr fick säsong 1 bara 6 avsnitt och säsong 2 fick 13 avsnitt och så ett extra som bara var 10 minuter för att man skulle få se hur det gick för karaktärerna...



Men jag älskade October Road, det var nästan lika bra som One Tree Hill tyckte jag. :P Så har jag aldrig känt för en tv-serie, men det var verkligen lika bra. Inte bättre, men lika bra. Och Bryan Greenberg (OTH-Jake) spelar ju huvudrollen Nick :-)

Kommentarer
louise

Hur har du kollat på den serien?:) alltså vart

2011-08-23 14:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0