Clay och Lucas, säsong 9?

Jag fick just en tanke... Undrar om Clay och Lucas kommer ha några scener i säsong 9? ;D Det vore kul... De är ju båda sportintresserade och känner Nathan och Haley väldigt väl... :) Det ska bli väldigt spännande att se om det blir så :D

Jag ser verkligen fram emot scener mellan Lucas och Quinn också, de måste ju ha träffats genom Haley! :D
Vad jag har hört så verkar det vara avsnitt 7, säsong 9 som Lucas är med i... :) Hoppas Peyton kommer också, och så vill jag se Peyton, Karen och Lily också! :D

Kommentarer
L

Håller med, vill också se scener med Lucas/Clay och Lucas/Quinn! Hoppas även på att Peyton kommer, och att även hon kommer ha scener med Clay och Quinn:)

2011-08-30 16:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0