Haley och Alex

Jag kom på en sak igår! Det kanske är jag som för tillfället inte kommer ihåg det, men har Haley och Alex någonsin haft någon scen ihop?? Jag kan då i alla fall inte minnas någon scen där de har pratat bara de två... Jag vet att de har varit i samma rum och så men de har nog aldrig pratat va? Det närmaste jag kan komma när jag funderar på det är dels då Haley är ledsen över problemen mellan Nathan och Renée och Alex sitter bredvid Haley, Brooke och Quinn och tjattrar på taket på CoB ;P Och på Quinns fotoutställning då Alex och Josh kommer dit tillsammans med Julian och Brooke... Josh säger något dumt och Alex vänder sig till Quinn och Haley och ursäktar Josh och så går de iväg... :P



Nåväl, nu när Alex har blivit bra vän med Quinn och har kommit närmare Brooke så kanske de får någon intressant scen tillsammans? :D

Kommentarer
Ronja

Hoppas det:)

2011-08-10 20:32:58
http://ronja.blogg.se/
Ella

Hej! jag håller på och kollar på säong 5 och jag kom på att man får ju aldrig veta vad som hände mellan Brooke och Chase eller är det bara jag som har missat det? :)

2011-08-10 22:36:43
Malin

Vet du något som kommer hända i säsong 9? Finns det någon trailer? Vet du också vilket datum dem sänder första avsnittet? (:

2011-08-10 22:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0