Nathan + professor Kellerman

Jag kom att tänka på en sak tidigare idag... Nathan valde ju professor Kellerman för att han var hård och sträng, att det var en kurs som han inte kom undan lätt på. Det beundrar jag honom för! Så borde fler göra, och det borde vi lära oss av. Att inte välja det som är lätt bara för att det är lätt. :D Att faktiskt kämpa hårt för det man vill ha!

 

Och jo, jag lovade ju igår att jag skulle skriva mer om Tommy, Nathans klasskamrat som vi fick se i söndagens avsnitt. Har ni sett filmen "The Blindside"? Det är ju han som spelar huvudrollen i den! :-) Ville bara säga det. Jag gillade verkligen Nathan och Tommys relation! :) Bästa kommentaren var ju när Kellerman pratade om att Tommy bara visste svaret på om han ville ha dessert och Nathan sa "Doesn't everybody know the answer to that? It's usually yes." Sant!!


Kommentarer
Emilia

Åhh jag visste att jag kände igen han från nånstans !

2011-08-15 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0