OTH 8x14

Som jag skrev häromdagen så var inte kvällens avsnitt (har som sagt sett det tidigare :)) något favoritavsnitt. Jag skrattade såklart åt "superhjältarna" men samtidigt himlade jag med ögonen lite ibland också... hehe. Däremot så förstår jag grejen, att det var humor men samtidigt också en djupare mening bakom det. Att alla kan hjälpa till i samhället och vara mänskliga superhjältar. :D



Kvällens avsnitt hade dock många roliga OCH meningsfulla scener. Som t.ex scenerna mellan Chuck och Chase, de gillade jag faktiskt. Tyckte synd om Chuck när han pratade om sin pappa och även om sin mamma då han bad om att Chase skulle äta med dem. Mot slutet där så såg man ju hur mycket Chuck tyckte om att Chase brydde sig. Så underbar scen då han kramade honom, och så då Chase skämtade med honom och gjorde en "Chase" :P

Jag gillade också skarpt Mouth och Julian som vänner, jag vill se mer av dem. Julian fick ju Mouth att inse att Millie ville flytta in. :D Och att han fick vara med i reklamen var såå kul att se! Han gjorde så bra ifrån sig... Och Julians blick när han inser att Mouth är perfekt för rollen är så underbar!



Jag fick ju också se en scen med min nya favoritvänskap Alex och Quinn! Så härligt när Quinn kom in och undrade vad som var så akut, men det var ju inget akut... hehe. Jag tyckte dessutom Alex var otroligt snygg i det här avsnittet, jag älskade hela hennes utstyrsel då hon kom in och frågade Mia om hon fick spela in en låt på Red Bedroom Records. Och låten... Åh, när jag först hörde den var jag beroende av den i flera veckor! :D haha. SÅÅ bra! Scenerna med Mia och Alex var så underhållande. Så underbart när Mia insåg att Alex faktiskt var bra på att sjunga (när karln därinne säger "You should listen to this" och ger henne hörlurarna)... :D Scenen med dem mot slutet, då Mia säger att hon ska börja turnera igen och då hon erkänner att Alex är bra... Då blev jag lite tårögd. :P



Jag gillade också många av scenerna med Nathan (och Professor Kellerman). Den där Tommy (mer om han som spelar honom imorgon) och Nathan hade en bra vänskapskemi, det var kul att se deras scener. Och scenen då Clay pratade om att kramar faktiskt kunde behövas och gynna agenturer, den gillade jag väldigt mycket. Att inte vara stenhård och kall när man jobbar, det håller jag med Clay om att det förmodligen är bra.

Sist så vill jag bara säga att jag älskar det faktum att de nämnde Erin mot slutet när de sa att hon hade ringt. Hon försvann ju så plötsligt! Men vad kul att Haley blev så glad :D Och vad jag skrattade när Haley höll på ramla mot slutet. haha.

Tillbaka imorgon. Same OTH-time, same OTH-channel ;)


Kommentarer
Louise

Avsnittet var bara så bäst! Love the episode.

2011-08-15 16:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0