OTH-videor

Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite fangjorda musikvideor... :) Fansen är jag och min syster.

Min video är en allmän hyllning till OTH under åren. Jag försökte få med de flesta karaktärerna som varit med i OTH, men några fick inte plats :P Jag blev däremot nöjd. Här är den.



Här är min systers video som vi gjorde tillsammans på min dator tidigare idag. Det är låten "Gift of a friend" med Demi Lovato och videon handlar om Brooke och Peyton, min favoritvänskap i OTH! :D


Wendii, din fråga tog jag tyvärr bort eftersom den gällde något som än inte hänt i de svenska avsnitten. MEN håll utkik när avsnitt 14 har sänts, för jag älskar den låten så den kommer jag skriva mycket om då :D Och kolla in oth-music.com om du vill ha svar redan nu! :)

Kommentarer
L

Brooke och Peytons vänskap är också min favorit i OTH

2011-08-14 19:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0