Alex

I förra avsnittet av OTH fick man ju känslan av att Quinn och Alex kommer bli bra vänner, och jag ser fram emot fler scener med dem i resten av säsong 8 och förhoppningsvis även i säsong 9! :D Quinn verkade bry sig mycket om Alex, och såg verkligen Alex ordentliga och mogna sida vilket jag verkligen tycker är kul! :-) Jag gillar verkligen den sidan av Alex, den omogna och flamsiga sidan var nog bara en image hon visade upp som skådespelerska, och nu när hon har varit med om så mycket visade hon upp en mognare sida som Quinn såg.

Dessutom måste jag säga att jag tror Alex verkligen försökte stötta Quinn till att må bättre och njuta av livet nu efter allt drama med Katie. Jag fick den känslan, och att inte Alex tänkte mest på sig själv visar också på stor mognad!



Jag ÄLSKAR som sagt också Alex och Julians vänskap också. Jag tror verkligen att det var tack vare Julians omtanke som Alex växte som människa och brydde sig om många andra...



Det var ju mycket tack vare henne som Millie tog sig ur sina drogproblem också. :) Jag glömmer aldrig scenen med Millie och Alex när Alex drog hem Millie från festen och de började bråka. Alex sa "We've got to get you back to your old self" och Millie svarade "I'm not sure I can get back there". Det är så underbart när Alex säger "Yes you can, you just pick a place and you start". För det är så sant =)



Scenen från avsnitt 13, säsong 7, börjar vid 1:30:
http://www.youtube.com/watch?v=G2tml0nc5bA&feature=related

Jag svarar på frågor och svar någon gång under veckan, så om du har någon fråga om OTH, Wilmington, OTH-sajten eller något annat får du gärna fråga. =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0