Resumé 8x16

Hej! Förlåt att jag inte skrivit sedan igår, nu är jag här :D

Jag älskade gårdagens avsnitt. Mycket söta och roliga scener, med babyshowern och galna Haley som drev Quinn till vansinne... hahaha. Den scenen när Haley ringer och Quinn svarar "You're smothering me!!!" är så rolig. Brookes min är klockren... :D

Jag skrev ju även om Quinn och Clays potentiella förlovning... Jag hoppas de gifter sig. Jag älskade återigen Alex och Quinns scener, så kul att hon retade Quinn med det. Hehe :)



Jag älskade också scenen mellan Quinn och Haley när Haley fick borsten som det stod "My girl" på, och även den då Haley ska fråga om det är okej att hon döper sin dotter till Lydia (passande namn)... Två scener som gjorde mig tårögd! :D En annan scen som var väldigt vacker var då Haley räddade situationen när alla pratade om fängelse, kokain, Brookes arbetslöshet och allt (så kul! :D) då hon gav ett tal om hur glad hon var att Brooke var Jamies gudmor... DET gjorde nog bland annat att Chloe tyckte att Brooke och Julian ändå skulle bli föräldrarna, det och då Brooke pratade om sin tid som festande tonåring. :) Det fick hon ju visa prov på att hon fortfarande kunde; dricka alltså ;) Designated drinker var en kul uttryck :D Så härlig scen!

 

Alla scener med Brooke i kvällens avsnitt var riktigt bra tyckte jag! Scenen då Julian och Brooke hoppar i sängen efter att de hade haft intervjun med Chloe var så rolig och söt :D SÅ kul att se dem "leka" :D

En karaktär som nyligen kommit in är ju Ian, och som jag skrev tidigare är det kul att han är så lik high school Nathan :) Scenen med Jamie och Ian (Så söt!) då han lär honom trick i baseball älskade jag också... Den visade Ians bra sida :)

Scenerna med Ian, Nathan, Clay och Julian var bra, kul att se att Julian blir lite mer med i gänget. :) Det vill jag se mer av (även om han kanske inte alltid passar in när han hellre jagade fjärilar än spelade baseball ;)).



Sist av allt vill jag poängtera att jag också älskade Millie och Mouths storyline i det här avsnittet. Mouth älskar verkligen Millie, det var så gulligt när han ville att hon skulle ta jobbet! :) Att han dessutom hjälpte henne var riktigt bra gjort av honom. Så romantiskt. :D

Kommentarer
L

I säsongen då Quentin dör, så spelas en låt när Ravens kommer ut i sporthallen efter att ha spelat en hyllningsmatch för Quentin. Vad heter den? http://www.youtube.com/watch?v=19s-Ri5yGx4&feature=related kolla från 5.00 minuter!

2011-08-29 20:22:38
Kerstin

Har du läst detta



http://twitter.com/#!/ChadMMurray/status/108242357895446528



:D

2011-08-29 20:34:09
OTHärbäst

L, dne heter "Scream" med Chris Cornell

2011-08-29 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0