Resumé OTH 8x15

Riktigt bra avsnitt! Mycket kärlek, roliga scener och gulligheter. :D

Brooke och Julians scener med rollspelen var väldigt roliga tycker jag, särskilt missförståndet om pizzabudet. haha. Och han då, när han sa att det var okay att Julian också var där... hahaha. Barnförbjudet men kul! :D Jag älskade scenen då Julian föreslog att de skulle adoptera :D

 

Nathan och Haleys scener gjorde avsnittet så otroligt bra tycker jag. Haleys gravidhormoner, första scenen inne på toaletten, presenten... Så otroooligt bra scener :D Klart att Nathan bara gömde halsbandet åt Clay, han skulle ju inte vara otrogen ju :D Så gulligt att han hade köpt hennes favoritbakelser (eller vad det var) också :D



Clay och Quinn var också söta, även fast scenen i duschen också var väldigt barnförbjuden. :P Att han ordnade så att City & Colour spelade på Tric bara för dem var såå romantiskt! :D Och så presenterna, när hon också hade bestämt sig för att köpa skosnören o han hade köpt ett halsband... haha. :P Så kul!



På tal om Tric... Chuch och Chase scener var så himla bra tyckte jag! Musikalnumret var så kul men samtidigt ganska bra... :P Han sjöng ju bra! :D Och Chase, det märks att han verkligen bryr sig om Chuck. Scenen med Chucks mamma när hon hade däckat på lagret älskade jag. Den sidan av Chase är underbar!

Jamie och Madison var också riktigt söta. Jag tycker det är kul att Jamie har hittat en tjejkompis att vara förtjust i, de har en härlig relation. :) Scenen med Jamie och Quinn när de skulle köpa present åt Madison var riktigt bra. Så söt tjej som tittade på Jamie. haha. Och när Jamie sa "If you were a girl, would you be okay with that?" och Quinn sa "Technically, I am a girl"... haha.

Millie och Mouth då? Demo-tagningarna var kul att se tycker jag, och det är kul att se att de är så kära och lyckliga igen! :D Muffinsen mot slutet, det var gulligt och roligt tyckte jag. :D Slutet var spännande :D

Intressant att professor Kellermans son nu är med... Han betyder nog trubbel... ;) Men det var kul att han ändå var så lik "high school Nathan", med en dum pappa och han själv väldigt sportintresserad men samtidigt spydig mot de han träffar. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0