Tric nu och då

Surprise! Här är jag... Blev inget inlägg igårkväll som utlovat men istället hinner jag skriva lite nu innan taxin kommer o hämtar mig... Blir dock ett inlägg från en mac-dator (behärskar dem inte riktigt...):
_
Jag tänkte på det gamla Tric i jämförelse med nu... Jag tycker om Tric och allt som händer där, men har ni tänkt på att det har blivit mindre fokus på själva uppträdandena där i jämförelse med säsong 1-4? Det tycker då jag... Jag hoppas de tar dit artister igen som t.ex Fall Out Boy eller Jimmy Eat World och låter dem spela med fokus på det. Det gillade jag.
Nu är det också bra, men de flesta som uppträder (med längre framträdanden som tittarna får se) är de som nu är med i serien, t.ex Mia och Haley. Men det har förmodligen att göra med Red Bedroom Records och att det är deras artister som får spela nu på Tric. :) Det finns några utantag (som varit riktigt kul att se! :D), t.ex Kid Cudi. :)
_
Vilken artist skulle ni vilja se på Tric? Kanske någon som har varit, eller någon ny?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0