Brooke och Lucas säsong 5

Något jag älskar med säsong 5 är Brooke och Lucas vänskapsrelation! Hur han hjälper till med Angie och finns där för Brooke när hon har det tufft, det är så kul att se eftersom de varit tillsammans och han var ju förlovad med Lindsey i säsong 5. Som ett icke-Brucas fan älskade jag att de var så bra vänner i säsong 5 och kunde prata om varandras kärleksförhållanden. Det kändes som ett bra avslut på deras tidigare kärlek...

Förlåt till er Brucas-fans, jag vet att många älskade dem som par. Och de hade bra scener, absolut. =) Men jag tyckte alltid han älskade Peyton mer... Nåväl, jag älskar Brooke och Lucas som vänner!! :) Det ska bli såå kul att se Brooke och Lucas scener tillsammans i säsong 9 (för några måste de ha hoppas jag...)!


Kommentarer
Matilda

Speciellt säsong 5 älskar jag med!

Jag gillar mer Peyton och Lucas själv :)

2011-12-19 06:59:59
http://allinmyhead.blogg.se/
Matilda

Speciellt säsong 5 älskar jag med!

Jag gillar mer Peyton och Lucas själv :)

2011-12-19 07:00:27
http://allinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0