Favoritsaker: Säsong 5

Hej!
Förlåt, jag trodde jag hade uppdaterat igår kväll (har haft tidsinställda inlägg när jag varit på skolan osv.)... Men nu är jag här!

Jag tänkte skriva lite om säsong 5 nu. Jag gillar verkligen säsong 5, men jag hade önskat att Lucas och Peyton var tillsammans... :( Man fick se så lite om varför det tagit slut tyckte jag, och det var jättesynd! Jag gillar däremot mycket med säsong 5, med alla nya karaktärer och relationer... Allt kring Mouth och hans chef är ganska underhållande, men jag gillar inte Alice... :P



Däremot är det jättekul också att Mia börjar i OTH, och att få följa hennes förvandling i säsong 5 är jättekul! :D Jag gillar också scenerna mellan Brooke och Lucas, särskilt när Brooke tog hand om Angie och han hjälpte till. Angie var såå söt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0