Favoritsaker: Säsong 7

Jag är ett stort fan av säsong 7, jag älskar verkligen det! :D Från början var jag lite sur över att de inte pratade mycket om Lucas och Peyton och att man inte fick veta vart de åkte, men jag kom över det ganska fort när jag insåg att de faktiskt på ett sätt gjorde en ny serie istället... Med Lucas och Peyton i åtanke. De hade nya karaktärer och skapade nya draman, och de pratade om Lucas och Peyton ibland.



Jag älskar känslan över säsong 7. Det är humoristiskt, känslofyllt och dramatiskt på samma gång. Triangeldraman (med Brooke inblandad igen :P), psychos och kärlek... Som gamla OTH fast nytt! :)

Jag har dock aldrig varit ett stort fan av OTH psychos, så Katie hade de kunnat ta bort... ;P

Kommentarer
Julia

Hej! Visste du att Jana Kramer (Alex Dupré är med i 90210, i några avsnitt i första säsongen? Och även hon som har Clean Teen och som är ihop med Mouth. De är med i samma gäng i 90210, det är rätt kul att se. Det tog några gånger innan jag fatta vilka det var, för jag kände igen rösterna. HAHA ;D

2011-12-04 17:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0