Favoritsaker: Säsong 8

Säsong 8 var från början inte en av mina favoritsäsonger, men när jag har sett om det inser jag hur många bra avsnitt det finns! Det är humoristiskt (Haleys hormoner i avsnitt 7, såå kul!!), sorgligt (Jag älskar att Alex har fått visa hur mycket hon faktiskt tycker om Chase bland annat, och Clay och Quinn i början av säsongen... Så bra och såå sorgligt!), dramatiskt (stormavsnittet, avsnitt 11!!!)... Det har allt.



Om det är något jag ogillar med säsong 8 så är det nog hur Mia har varit mot Chase och Alex... Hon har inte varit den Mia jag tycker om när det har handlat om Chase... Men jag gillade henne då hon sa till Alex att hon sjöng bra, och när det handlar om Erin som skulle börja på Red Bedroom Records och Mia sa att hon kände igen sig i Erin. Då var hon den Mia jag gillar igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0