Gavin DeGraw till Stockholm igen!

Angående det jag skrev om säsog 9 premiären: I USA kommer OTH att ha premiär den 11 januari (SNART!!! :D), och i januari (efter 11/1 såklart :)) eller februari har säsong 9 premiär på Kanal5 i Sverige. :)



Till en annan sak: Gavin DeGraw kommer tillbaka till Sverige (Stockholm) i februari! En klasskompis till mig ska dit och jag är såå avundsjuk ;P haha. Han spelar på Annexet den första februari. :)

Mer information här:
http://www.globearenas.se/sv/evenemang/18733/22448/Gavin-DeGraw.aspx 


Kommentarer
Matilda~

Åhh, så sjukt synd att man bor så långt ifrån :(

2011-12-04 13:59:35
Emilia

Jag ska antagligen också dit! Jag längtar sååååå mycket! :D

2011-12-04 18:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0