Jag fick den!

Jag fick säson 8 DVDn i julklapp!!!! Har sett allt extramaterial förutom commentaryn på avsnitt 11. SÅ UNDERBART!!!

Den här scenen är så kul:



Något som jag också skrattade åt mycket var ett misstag som de gjorde i början av säsongen, som de själva berättade om i commentaryn för avsnitt 2... Vet inte om ni har tänkt på det, men det är i avsnitt 2, när Clay och Quinn är "spöken" på sjukhuset och går runt och tittar på sig själva i sjukhussängarna.

I en scen står Clay och tittar in på en person som ligger i en säng och Quinn kommer gåendes, tittar på honom och säger "Är det vi?". Det är bara det att mannen som ligger i sängen är en äldre mörkhyad man... :P Haha. Han ser ungefär ut som prästen vars hjärta Dan ville ha när han behövde en hjärttransplantation en gång i tiden. Inte särskilt lik varken Quinn eller Clay med andra ord ;)

Kommentarer
Clara Jonsäll

JAAAA, jag fick den också!!!! :D

2011-12-25 00:47:04
http://clarajonsall.blogg.se/
malinia

Kul! Har själv haft den i 2 månader och är väldigt nöjd och väntar med spänning på säsong 9!!!

2011-12-25 01:09:13
josefine

jag fick också säsong 8 :D så ska kanske se några avsnitt idag med min syster :D lätt bästa julklappen i år :D<3

2011-12-25 11:14:24
Linn

fick den också, har inte sett den säsongen än, men verkar vara en mycket bra säsong precis som alla andra ,börjar snart på avsnitt 8 :D <3

2011-12-25 22:22:33
http://linnve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0