Keiths död

Så det kan gå! Det fanns ju ingen länk i inlägget med 20 frågor om/till Sophia Bush!! =/ Förlåt!
Här är inlägget i alla fall: http://www.bjgofficial.com/2011/11/1-were-you-named-after-anyone-i-was.html#comment-form

Tack Nicolina för att du såg det!

Nicolina skrev också att hon saknade Keiths död i listan jag gjorde med sorgliga OTH-stunder. Faktum är att, trots att jag ÄLSKADE Keith, så tyckte jag inte att det var de topp 5 sorgligaste stunderna i OTH... Det var sorgligt, och vissa scener kring det fick mig verkligen tårögd (som när Karen gråter vid dörren när gänget ska åka iväg till Rachels stuga till exempel).



Men jag var mest arg efter att han dog, på Dan för att han hade mördat Keith. Och på Karen när hon betedde sig som att det var Lucas fel att Keith dog för att han sprang in i skolan, och när hon inte trodde Lucas när han sa att han inte trodde att Jimmy hade skjutit Keith...

Däremot så är händelserna kring Keiths död väldigt bra, och betydelsefulla för resten av OTH. På det sättet gillar jag dem verkligen.


Kommentarer
Felicia

Gavin DeGraw kommer till sverige den 1 februari 2012 :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0