Topp 5 musikuppträdanden

Jag tänkte försöka mig på topp 5 bästa musikuppträdandena i OTH... Jag glömmer säker någon nu, men de här gillade jag MYCKET :D 

1. Haley i säsong 7 när hon spelar på scenen på RiverCourt
2. Alex i avsnitt 19, säsong 8 ("Whiskey")
3. Gavin DeGraw på Karen's café i säsong 1
4. Mias "No Good" uppträdande på Tric.
5. Grubbs (Wakey! Wakey!) när han sjunger "Dance so good" för Miranda...



Bubblare: Kid Cudis uppträdande på Tric, och Olin and the moon (som spelade efter Alex). Även Haley i säsong 3 när hon sjunger "Halo". Ett kul musikminne är ju när Nathan och Chase sjunger karaoke på Tric (och det varieras med Jamie och André) ;D

Kommentarer
Nicolina

älskar the wreckers uppträdande också :)

2011-12-29 12:35:24
http://nicolinlangebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0