Chad Michael Murray och Kenzie Dalton

Jag fick den här frågan av Sara:

Hej:d
Vet du vem chad michael murrays fästmö är?
Står att hon varit chearleeder i oth, men vem :D?

Svar:
Japp! Chad Michael Murrays flickvän heter Kenzie Dalton och har varit med i One Tree Hill, men jag är faktiskt inte helt säker om jag har sett henne i serien så jag VET att det är hon. :) Enligt IMDb har hon bara varit med i två avsnitt i säsong 3, men jag tror det är tjejen med långt blont hår i avsnittet med fantasy boy draft.

Många tycker inte om henne för tydligen förlovade Chad sig med henne innan han hade skiljt sig från Sophia Bush, men jag bryr mig inte om de ryktena.

PS: Jag har läst någonstans att Kenzie har danskt ursprung. Jag undrar om hon någonsin har varit här uppe i Norden...

Här är några bilder på henne och Chad:

Kenzie Dalton Picture




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0