Evelina: OTH nu och då.

Hej Hej!!

Jag heter Evelina, jag är Malins ”Real life BFF” och har följt OTH sen starten. Just nu är jag mitt inne i ett One Tree Hill maraton där jag försöker hinna med ALLA säsonger på lagom kort tid samtidigt som jag har ett öga på skolarbetet. Just nu är jag på säsong 4 avsnitt 8. Ni vet, Nathan har börjat ”göra affärer” med Daunte och har sett till att inte vinna med mer än 9 poäng. Hur som helst, det jag tänkte att jag skulle skriva om var lite ”då och nu”. Hoppas ni gillar det. Jag bloggar inte i vanliga fall utan håller mig till att tweeta, det går mycket fortare, vilket är praktiskt eftersom att jag alltid kommer på nåt att göra!! Äsch så jag babblar! Nu till det viktiga!!! =D



Har ni tänkt på hur mycket som har förändrats sen säsong 1? Ta till exempel Nathan som var ett riktigt ärkesvin i början av säsong ett, sen träffade han Haley, som var en, i mina ögon, en helt ”normal” och smart tjej som inte hade så många cool points… Lucas var Dans ”oäkting” som Nathan avskydde och Brooke var en totalt utflippade partyprinsessa… Peyton var en typisk cheerleader med ett ”mörkt” sinne, hon ville inte släppa någon in på livet eftersom ”People Always Leave”…



Se detta klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=zSf_xtedtfM 

Nu, nu är Nathan och Luke bröder på riktigt, Haley är en välkänd artist, driver ett skivbolag och tillsammans har de en son och en till bebis på väg.. Lucas är gift med Peyton och de har barn, Brooke gifter sig och har blivit ”vanlig”… Dan mördade sin bror, Karen flyttade med Andy och Deb (Nathans mamma) har haft ihop det med Skills!!! Jag missar massor med skillnader, men ni fattar poängen antar jag… Vad tycker ni, var det bättre förr eller är det bättre nu?



Oh! Kom just att tänka på en sak, är det bara jag eller är Peytons bror Derek (den riktiga, inte ”Psycho Derek) typ riktigt fin?! =) Vem är er favorit när det kommer till utseendet? Av de som är ”regulars” så måste jag nog säga att det växlar mellan Stephen Colletti (Chase) och James Lafferty (Nathan) för min del.





Haha! Jag lovar att Malin skrattar åt den här sista kommentaren eftersom att det inte går en dag utan att jag påpekar något liknande…

Hoppas ni inte har somnat av det här inlägget.. Tänkte avsluta med att lägga upp en lite rolig låt av Everly (Joys band/grupp), Mirror heter den. Lyssna på texten, den är underhållande som tusan! =)



(Akustiska)


(Liveversionen) 

Ha en bra dag! =D


Kommentarer
Malin

Japp, jag skrattade ;P Däremot trodde jag det lutade mer åt James nu... hehe. Observera bildvalet.

2011-02-18 14:10:19
http://bloggtjej.blogg.se/
Your BFF! <3

Lutar alltid åt olika håll Malin, you know me!! ;D

2011-02-18 19:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0