Fråga om Rob och Shantel + svar :)

Kul att läsa vem ni är mest lik. Fortsätt svara här (Klicka).
Jag ska också svara vem jag är mest lik och varför, men jag gör det lite senare. =)

Undertecknaren Amanda hade en fråga till mig som jag tänkte besvara.

Så här skrev hon:

Hej :) Vilken bra blogg du har! Men jag har en fråga. Är Shantel Vansanten ( quinn) och Robert Buckley ( Clay)tillsammans på riktigt? Jag har kollat runt lite och på endel ställen står det att de är det och endel inte, jag bara undrar ifall du vet det? :)
kram




Svar:
Tack! =) Jag ska ärligt säga att jag inte riktigt vet, men jag har inte hört att de ska vara tillsammans på riktigt. Däremot har jag hört att de har ofta setts på samma affärer samtidigt så jag antar att de är goda vänner, men några kärleksrykten har jag inte hört. :-) Däremot läste jag nu att det ryktas om det... och att hon har dejtat James Lafferty?! Det är säkert bara rykten, men jag ska försöka ta reda på det. =)

PS: Lite kul fakta om James (Nathan) och Shantel är att de fyller år samma dag, 25/7 =D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0