Hej från Sofia!

Himla roligt att få gästblogga på en sida om den serien jag älskar mest! Malin gör verkligen ett underbart jobb med denna blogg och man längtar varje dag efter nya inlägg! Jag tänkte skriva lite om Serien och lite tankar kring den. Hoppas ni tycker det är bra! Ska bli bättre på min egna blogg, Men följ den gärna så jag blir mer peppad! Vad skulle ni önska att läsa på en sådan blogg?
Adressen är:
http://liimitededition.blogg.se

Jag hade fyllt år och i present fått ett presentkort på en butik som heter Skivlagret av min faster med familj. Innan hade jag inte besökt denna butik så jag tänkte att det kanske var dags att göra det nu. Så jag gick dit, tittade runt vad som fanns och vad som kunde tänkas köpas. Där – i hyllan framför mig stod den – boxen med One Tree Hill. Jag köpte den och började titta på serien – Sen var jag fast. Det var så det började och nu kan jag inte slita mig från den underbara serien! Det är helt sjukt hur en tv-serie kan fånga en så grovt mycket.



Jag blev överlycklig när jag satt vid datorn en dag och hittade Malins blogg! Äntligen en som också älskar OTH! Ni förstår att det är inte många i min omgivning som förstår sig på serien. Så detta var guld värt!

Har ni någon gång tittat på serien? Följer ni den? Om ni följer den så vill jag bara kolla om ni känner likadant som mig. Jag har inte kanal 5 vilket gör att jag inte kan se avsnitten. Men jag har en sådan snäll bror som ger mig (haha) avsnitten. Men nu efter att jag sett avsnitt 12 säsong 8 så känner jag mig helt tom. Jag hade nämligen inget mer avsnitt att tita på just nu. Jag har kommit så långt (kort) i mitt tittande att det känns som att jag känner personerna i serien, jag är en del av dem och jag kan verkligen känna Haleys känsla när hon hittade sin syster skjuten. Jag kan känna Quinns rädsla över att ”Sarah” ska komma tillbaka och jag känner Brookes längtan efter att bilda en familj. Jag vet inte om detta är positivt eller bara läskigt. Men eftersom serien är så himla bra så hoppas jag att det är något positivt!

Och vad tror ni om Peyton och Lucas? Kommer de att komma tillbaka? Vad hoppas ni på?



Jag hoppas att de kommer tillbaka. De tillförde något extra till serien som jag inte kan sätta fingret på. Tror det kan vara bra för Brooke med att få tillbaka sin gamla vän trots att hon har Haley.
Dock hoppas jag att Peyton med familj har kunnat leva lugnt och inte råkat ut för något så att hon varit tvungen att säga till ”You’re always saving me” till Lucas ;)

Vad är erat favoritcitat/mening i One Tree hill? Varför är det just det och vem sa det? J


Nu ska jag kila! Men kommentera gärna här eller besök min blogg på http://liimitededition.blogg.se!

Många Kramar Sofia Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0