Julian och Alex - I won't give up

Är det någon fler än jag som tänker på Alex och Julian när jag hör Jana Kramers låt "I Won't give up"?

Här är låten:

Jana Kramer – I Won't Give Up <<---- För dig med Spotify. 

Jana Kramer - I won't give up <<---- För dig som vill använda youtube

Texten passar in mycket på de flesta vänskapsrelationerna i OTH (t.ex Lucas och Peyton) och inte mer på Julian och Alex än något annat kanske, men jag tänker mycket på hur Julian vägrade ge upp på att Alex skulle må bättre i säsong 7, och hur Alex till slut släppte honom och insåg att han faktiskt älskade Brooke (Första versen i låten).



Här är texten till låten: 

Don't tell me love is something you won't try again,
thats just not true.
But baby right now maybe what you needs a friend,
well im here for you.

I will be by your side, if ever you fall deep in the dead of night,
whenever you call.
And now i change my mind, no I'll see you through,

and I won't give up,
no I won't give up,
I won't give up on you.

You meet someone who knows you from the inside out,
the way I do.
I've seen you walk a while you never looking down,
I believe in you.

I will be by your side, if ever you fall deep in the dead of night,
whenever you call.
And now I change my mind, no I'll see you through,

and I won't give up,
no I won't give up,
I won't give up on you.

I will be by your side.
If ever you fall deep in the dead of the night.

And I won't give up,
no I won't give up,
I won't give up,
You can call it love,
I wont give up, on you.



Jag önskar så att de visar mer Alex och Julian, jag älskar dem! Jag vill också att Alex hittar sin egen Julian som faktiskt älskar henne för den hon är. Någon som får henne att verkligen vilja vara seriös igen, för den hon är. Jag tror inte riktigt på henne och Chase... Men vem vet?

Vem tycker du Alex ska vara tillsammans med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0