Lucas full

Varenda gång som Lucas var full i OTH skrattade jag. Jag tycker Chad spelar full så otroligt bra och roligt.

Förmodligen är jag den enda som skrattar när han säger att han hatade Peyton i säsong 5, och det är hemskt för jag ÄLSKAR dem. Men jag skrattar dels för att jag vet att han inte menar det men också för att han ser så otroligt roligt ut när han vänder bort huvudet efteråt. Och sättet han säger det på, det är liksom det sista man förväntar sig ska komma ut ur hans mun... Jag vet inte, jag tycker det är jätteroligt. Se klippet HÄR.



I säsong 1 är han så otroligt kul också, efter att Brooke har fått honom att dricka öl på deras första dejt. Jag skrattar varenda gång han petar på Keiths tröja. Början, när han stänger dörren, är också jätteroligt tycker jag. :D

Här är klippet:



Kommentarer
flickaneemeliie

sv: tack!

2011-02-12 23:47:29
http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0