Resumé 8x07

Avsnittet igår var fantastiskt roligt tyckte jag, de delar som skulle vara roliga :D

Jag skrattade högt många gånger, inte minst när Julian skulle ringa till killarna för att bjuda in dem på poker och när han hade dekorerat köksbordet värre än en speedad transa... Eller något. :P Såå kul att jag satte ned min tekopp för att inte spilla :D Och hans dröm om att alla killar ville vara best man. Tänkte ni på att de var välklädda i hans dröm men inte i verkligheten? ;) 

Alex och Julian var kul att se tillsammans igen, jag gillar dem. Och scenen när de filmade varandra var kul, jag tyckte det visade hur Alex hade mognat på något sätt... Jag tyckte synd om henne när hon satt vid poolkanten och grät för att Chase hade varit elak (för han var det tyckte jag)!



Nathan och Haleys scen på Tric var också bra, när de drog upp "Always and forever" (längesedan de sa det, kul att höra det igen! :D). "Screw up superpowers activate" som de sa till varandra skriver jag ofta på Facebook när jag klantar till mig nu... :P Att de glömde hämta Jamie var rätt roligt. Skönt att det löste sig med Erin i alla fall. :D Synd om Mia att hon gav dåliga råd om vad Haley skulle göra med Erin... ;p hehe. ´



På tal om Mia: Jag tyckte lite synd om Chase när hon slog till honom... Egentligen hade hon ju faktiskt sagt att han får göra Alex svartsjuk med hennes hjälp och det var ju det han gjorde! :P Fast han borde ha förstått bättre kanske. Nåväl, jag hoppas det löser sig mellan dem nu. Jag vill ha gamla roliga, glada, snälla Mia tillbaka och nu tycker jag hon är mest bitchig. :P

Sist av allt: Lucasdockan. Så himla rolig. :D Scenen när Mouth vaknar och "Lucas" ligger bredvid honom älskade jag!




PS: Lade just märke till att reprisen av One Tree Hill är måndagar kl 14.05! Dessutom går det att se på Kanal5play!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0