Roliga scener med Brooke

Igår lade jag ut en kort lista med roliga scener från Haley i säsong 7. Nu tänkte jag att jag skulle visa några av mina favoritscener från Brooke när hon är rolig (vilket jag tycker hon är ofta!).



Första scenen är när Brooke bor hos Lucas och Karen och kommer hem full i avsnitt 18, säsong 2. Hon ser så rolig ut. 

Nästa scen är när hon öppnar dörren åt Owen. Hon är arg och han frågar var snälla Brooke är. Jag älskar hennes svar.

En till scen jag älskar är avsnitt 23, säsong 6, när Brooke kommer in i bröllopstältet och är arg för att Julian tagit med Missy på Lucas och Peytons bröllop. Haley missförstår henne och tror att hon är arg för att Peyton ska gifta sig med Lucas.

Jag älskar också avsnitt 9, säsong 5. Brooke, Peyton, Lindsay, Haley och Mia är inlåsta och Peyton vill att Brooke ska ringa Owen så att han ska slippa ut dem men hon vägrar.

Sista roliga scenen är avsnitt 4, säsong 2, när Brooke pratar spanska för att få iväg Felix.

2x18

6x09

6x23

5x09

2x04

Vad tycker du om dessa scener?

Kommentarer
Anonym

hur skaffar man twitter? skulle vara jätte snällt om du kunde förklara :)

2011-02-22 11:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0