Svar på era frågor :)

Nu tänkte jag svara på frågorna som ni har ställt. :)


Flickaneemelie undrade:


hur mejlar man t ex. Bethany på twitter?

Svar:
Hej Emelie!
Du skriver till B. Joy genom att skaffa dig en användare på Twitter. Sedan går du in på hennes sida och skriver i rutan som finns där, ganska precis som när du skriver på någons vägg på Facebook. :) 


OTH skrev detta:

 <<--- På väg till Wilmington:

Läs mer här:
"Välj dag" på "Tree Hill Here I come"

jag har en liten fråga som ja har funderat på länge nu för jag är ett jätte stort oth fan jag verkligen älskar oth , och har alltid drömt om att få åka som du till wilmington och träffa skådisarna , men nu när inspelningarna är klart och allt tror du att dom flesta bor kvar i wilmington ändå och kommer göra det ett tag nu även fast dom kanske bor på andra ställen också ibland ? och hur mycket kosta det för dig att åka dit? men du hade väl en special bil också eller ? då blir det väl billigare utan den i sånnafall ? :) kram

Svar:
Hej :) Några av dem har släktingar där tror jag (bland annat kommer Chad Michael Murrays fästmös släktingar från Wilmington), så de besöker kanske Wilmington ibland. Men även om de inte gör det föreslår jag alltid folk att åka dit när de har tid, för att det är en otrolig känsla att se inspelningsplatserna i verkligheten, och husen från utsidan är ju privata hus som folk bor i. :)
Det kostade ca 35 000 för mig, inklusive fickpengar. Jag hade en extrastor bil, och ja, hyrbilarna kostar olika mycket, men det är inte en jättestor skillnad på kostnaden tyvärr. Den billigaste kanske kostar 6000 och dyraste omkring 12 000:- då jag kollade.

Om du ska bo där i 2 veckor tror jag att du får räkna med att betala minst 20-25 000 sammanlagt. :)


Liza hade också en intressant fråga: 



Hejsan, jag har varit inne och kollat på wikipedia på olika roller. Då finns det någon som heter "Julianna Guill" som spelar Ashley. och jag har tänkt så mycket på det men jag vet inte vem det är och jag kommer inte ihåg någon som har varit med som heter Ashley. Vet du det?

kram Liza:)

Svar:
Hej Liza! Jag måste säga att jag inte heller minns någon Ashley, men jag såg att skådespelaren hade varit med i två avsnitt, så jag tror hon var någon som var statist men som de inte lade så mycket tyngd på att "visa upp". :) Något säger mig att hon flirtade med Nathan...?? Jag ska titta på avsnitten någon gång och se om jag ser henne. :D


Tindra undrade: 

Hejsan, jag undrar hur månaga "mail:er" du har till dem som är med i oth? :P

Svar:
Hej! Jag har inga personliga mailadresser till skådespelarna. Istället skriver jag till dem på deras hemsidor, twitter, facebook m.m. :)


Anonym skrev: 



Hej (: Dem har många gånger nämnt typ " det vore bättre om vi inte lämnade "the cort" eller någonting" du kanske inte fattar vad jag menar men om du gör vet du det för jag har alltif undrat det! (:

Svar:
Jag är inte riktigt säker på vad du menar, men om du menar vad de menar med "the court" är det basketplanen som de ofta spelar på. :) Det var där allt började och för Lucas innebar det en tid då allt var bra och normalt. När de lämnade basketplanen började problemen med kärleken, Dan, fiender, vänskap... m.m. Därför vill de ibland tillbaka till den tiden. =)


Sista frågan kommer från KARIN:

vad hette hotellet som ni bodde på när ni åkte till wilmington och hur länge var ni där och var ni bara där eller även på andra platser också? :D

Svar:
Vi bodde på Days Inn i Wilmington. Vi flög till Charlotte och sov där en natt, sedan bilade vi till Wilmington. :)


Kommentarer
Emma

"Ashley" är väl den tjejen som skriver på tavlan när de ska "drafta" killarna i avsnitt 6, säsong 3? Hon ser lite annorlunda ut där, men jag tror nog att det är hon :)

2011-02-20 16:50:00
http://www.premma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0